6 Nisan 2010 Salı

15 gün

Dün itibariyle 2 haftalık "Mehtap Programı"na başlamış bulunmaktayım.

Listede neler var, burada, "Önce Sağlık" etiketli yazılarda...

Ne yok veya nelere dikkat ediyorum, aşağıda:

  • İlk 15 gün bu listelere kayıtsız şartsız uymam gerekiyor. Hiç ama hiç kaçamak yok. Hiççç...
  • 3 ana ve 2 ara öğün var. Akşam yemeğinden sonra sadece yeşil çay veya bitki çayı veya su içiyorum. Bu benim için eziyet aslında. Ama neyse ki geçen haftaki detoksta bir parça alıştım bu duruma, şimdi de krize girmeden devam etmek için dua ediyorum...
  • Salatama sadece 1 tatlı kaşığı yağ koyma hakkım var. Limon, elma sirkesi veya nar ekşisi kullanabiliyorum (Günlük toplam yağ hakkım 2 yemek kaşığı imiş).
  • Hareket , hareket, hareket...
  • Bol sıvı: öncelikle 8-10 bardak su. Sonrasında makul ölçüde bitki çayları.
  • Tuz YOK VEYA ÇOK AZ.
  • Tatlı krizimin tutmamasını umuyorum ama tutarsa; 1 ara öğünde meyve yerine, 2 adet kayısı yiyebilirim sanırım...
  • Sebze yemekleri: ilk haftalarda, kisi basina 1 kasik yağ ile pişecek.. havuç, pancar, patates, bezelye, pirinç, bulgur eklenmeyecek.
  • Sebze olarak; "bruxel lahanasi ve cok olgun domates de yok" demiş Mehtap.
  • 3 hafta TARTILMAK YOK!
Sabır ve kuvvet diliyorum, bu yoldaki herkese...