12 Nisan 2010 Pazartesi

MG* Rapor I

Mehtap'lı Günler'in 1. haftası bitti. Rapor veriyorum:

  1. Genel olarak başarılı idi. Tek tük liste dışı oldu ki SAYILMAZ :))
  2. Spor süper gitti... Leslie ile 3 millik yürüyorum. 3 millik  videolarını değiştirerek yapıyorum. Bu hafta da 3 millik gidip, haftaya 4 milliklere geçmeyi düşünüyorum. Ayrıca akşamları da yatmadan önce bölgesel, özellikle de alt bölge çalışmalarına başladım. Yine Leslie'nin videosu ile veya kendi bildiğim hareketleri setler halinde tekrarlayarak yapıyorum bu çalışmayı. Nasıl etki ediyor vücuduma bilmiyorum ama bildiğim, psikolojime çok iyi geldiği...
  3. Bir diyetin olmazsa olmazı sıvı alımına gelince: çok iyi... 2 lt. su alımını tamamlamaya çalışıyorum. Su içmeyi çok sevmezdim aslında ama anladım ki; suyu  içtikçe içesi geliyormuş insanın... Bunun yanında; yeşil çay, metabolizma çayı, 5'li çay da bolcana tükettiğim sıvılardan...
2. hafta için kendime ve tüm diğer yolculuktaki arkadaşlara kolaylıklar...


*MG: Mehtaplı Günler