29 Aralık 2011 Perşembe

17/90


Öğleyin doya doya tavuk yedim. Evde bilimum baharatlarla pişirip, tupperware'dan aldığım yemek termosumla işe getirdim. Yanına salatbardan karışık salata aldım; yağsız ama limonlu. Yoğurdu ara öğün olarak yiyecektim ama tavuk çok baharatlı gelince yoğurttan 1 kaşık alayım dedim, zaten küçücük kaseydi, baktım bitirmişim :)

Akşam 6 olduğunda hâlâ toktum ama öğün atlamayayım diye kıymalı ıspanak yedim 1 tabak.

Evdeki sütü henüz bitirememişken, sütçümüz artan sütünü de bırakınca bugün; evde süt bolluğu oldu. Ben de eski sütü değerlendireyim diye "bademli muhallebi" yaptım. Şekerini de az koydum, çünkü "protein günü" diye ben de yiyebilirim diye düşündüm. Kendime çok küçük bir kasenin yarısını doldurdum.

Saat 20:00 gibi, günün son öğünü olarak bu muhallebiyi yedim; yanında yeşil çayla... Fakat saat 22:00'de işlerimi hâlâ bitiremediğim içim (yılbaşı için eve ve hediye edilmek üzere arkadaşıma pasta yapmak için pandispanyalarını hazırlıyordum) taze sütten bir nescafe ısmarladım kendime. Aslında nescafeyi bırakalı çok olmuştu; filtre kahve ve Türk kahvesi içiyordum uzun zamandır ama eşimin getirdiği yeşil kapaklı nescafeyi (nescafe green blend ) de merak ediyordum. Denedim, beğendim. Sanırım bir süre takılacağım bir kahve türü buldum kendime; tabi Türk kahvemin yeri ayrı...