21 Aralık 2011 Çarşamba

9/90

Protein Günü ile devam.

Sabahları ne yediğimi yazmaya gerek bile yok aslında; çünkü hep aynı: meyve suyu ve meyve.

Bu öğle için evde hazır et yoktu işe getirebileceğim. Ton balığı da canım istemedi, geçen sefer de balık yemiştim. Bugün peynir, yoğurt yemek istiyorum. Bu yüzden; öğleyin kaşarlı, beyaz peynirli, boll maydanozlu ve siyah zeytinli 2 yumurtadan omlet ve bir dilim ince ev ekmeğim ile kahvaltı yapacağım.
Yanında çiğ ya da pişmiş sebze de olabilir.

Saat 16:00 gibi de 3-4 kaşık yoğurt yemeyi düşünüyorum.

Akşam yine protein ama öğle yemeğinden daha az ölçülerde...

Su 2 lt.yi de geçiyor bazen. Zaten istikrarlı su içmeye bir başlandı mı, vücut kendisi istiyor. Bazı günler su içmeyi unutan ben; şimdi susadığım için, istediğim için içiyorum. Bu da beni mutlu ediyor.

"Sporsuz olmaz! Sporsuz olmaz! Sporsuz olmaz!..."
Beynim böyle söylerken, vücudum ne zaman duyup da harekete geçecek; bekliyorum. Resmen bacaklarımın, kollarımın kısaldığını hissediyorum. Acilen - hiç olmazsa esneme hareketlerine - başlamam gerekiyor. Bunun için elimde videolar var. Sabah esneme ve sonra yürüyüş, akşam da "Callanetics" yapsam diyorum. Bu konu ile ilgili ayrı bir yazı da gelecek.