19 Şubat 2010 Cuma

ben bana karşı!

Yok yok, böyle olmuyor.

Bana bir acil eylem plânı lazım!

Lazım da nerden bulsak, nereden alsak?

Kimden istesek?

Arkadaş, eş, dost?

Sorsak soruştursak, acaba ellerinde fazla "acil eylem plânı" olan var mı?

Kulllanılmış da olabilir, hatta daha iyi olur. Böylece "tuttu, tutmadı" diye oyalanmamış da oluruz! Al, uygula, garantili sonuç...


* * *

Ben çok sıkıldım kendimden. Gerçekten! Gidesim var ama gitmeye bile takatim yok! Bana bir şeyler olmalı ve kendime gelmeliyimmm...

Konuşuyorum, yazıyorum, okuyorum, motivasyon adına ne gelirse aklıma yapıyorum. Tüm bunları ben bana değil, komşunun kızına yapıyorum sanki!

O motivasyon anlarına coşkuyla eşlik eden ben, arada fırsatını bulur bulmaz kaytaran öbür benle nasıl başa çıkacağını bilemez oldu! Arada olan ise "zavallı ben"e oluyor!

Galiba "ya tamam, ya devam" durumlarına geldik...

Hadi gari, yetti gari!

Şu deveye şu hendeği atlatalım artık...