12 Şubat 2010 Cuma

spor 3

Spor ile ilgili arayışlarım sürerken, evde bulunan ve bir gazetenin verdiği "Nivea Body Cd" si ve ayrıca bir tenisçinin (adını unuttum) fitness cd'si geçti elime. Bir de bunları deneyeyim derken, Mehtap'ın bir okurunun "Leslie Sansone"dan bahsetmesiyle, kendimi bu adreste buldum.

Forumda konuyla ilgili tüm girişleri okudum, her zaman yaptığım gibi notlar aldım. Günün sonunda,elimde uzun bir liste ve açıklama metni vardı. Lesslie Sansone'u araştırırken, karşıma Turbo Jam, Callenetics , Slim in 6 gibi başka türler de çıktı. Maymun iştahlılıkla, hepsinin linkini bir word dosyasına kaydettim.

Ve bir cumartesi günü Leslie Sansone ile yürümeye başladım O'nun "walk walk walk" çağrısı eşliğinde çok da keyifli gitti yaklaşık 3 hafta kesintisiz... Tâ ki seyahate çıkana kadar... Zaten gezi esnasında da devamlı "walk walk walk" modunda ve hızlı çekimdeydik. Belki de -belki değil aslında kesinlikle- bu yüzden kilo almadan döndüm.

Şimdi yine başlamak istiyorum. Videolar bilgisayarımdaydı, dün akşam cd'ye attım. Artık daha keyifli yapabilirim hareketleri TV karşısında.

Konuyla ilgili notlarımı da paylaşırım ama siteden iki alıntı ile bitiriyorum:

"... Leslie kardiyodur yani kalori yaktırır ve kilo vermenize yardımcı olur ama şekillenmek istiyorsanız yanına (Pilates, Callenetics, Slim in 6... gibi)başka şeyler ilave etmeniz gerekir."

***

Dikkat! Bu bölüm "alıntılanan linkler çalışmadığı için kaldırılmıştır". Linkler ve bilgi için bu adresten faydalanabilirsiniz...

***

not: rapidshare ile indirilecek çok dosyanız varsa, "JDownloader" programını indirin... çok faydalı bir program... pc'nin başında nöbet tutmanıza gerek de kalmıyor...


Hadi bakalım, "walk walk walk" diyelim ve başlayalım. Bu kadar pineklemek yeter!