15 Mart 2010 Pazartesi

blog için bir deneyim

Yaklaşık 1 hafta önce, "yediklerim/içtiklerim/hareket ve duygu durumlarım" üzerine şu an için sadece bana ait bir blog açtım. Bu bloga "arşiv" ve bir kaç başka eklenti yapmak istiyordum. "YERLEŞİM>GADGET EKLE" ye geldiğimde beni tekrar kumanda paneline atıyordu... Ciddi sinir olmaya başlamıştım.


Dün gece, Blogger yardım forumuna yazdım ama cevap gelmeden başka bir yol deneyerek çözdüm.

Başka bir cevabı da olabilir ama benim bulduğum şu:

Sorunun kaynağı, kullandığınız tarayıcı.

Internet Explorer'da yukarıda bahsettiğim sorunu yaşıyorken (ama sadece son 1 haftadır, daha önce yoktu böyle bir şey), bir de Google Chrome ile deneyeyim dedim ve sorunsuz bir şekilde "GADGET EKLE" bölümüne ulaşabildim ve istediğim eklemeleri yaptım.

"Farklı tarayıcı denemeleri ile internet sorunları çözülebilir" deneyimimi paylaşmak istedim...