13 Mart 2010 Cumartesi

oh, yenilenmek ne güzel!

Bir ara evdeki eşyaların, hatta odaların yerleriyle oynuyordum devamlı. Başlarda küçük oğlum okuldan eve geldiğinde müjde verir gibi "abiii, koşuuunnnn... yine değişmişşş..." diye bağırır, büyükler de koşarak gelir, "off anne, yine mi" der, eleştirilerini sıralarlardı...

Ertesi günü o eleştirileri dikkate alarak, bir değişiklik daha yapardım. Sonraları çocuklar okuldan eve geldiklerinde şaşırmaz olmuşlardı. Benim "değişiklik" takıntım ise, azalsa da devam ediyordu.

En son bel fıtığı çıkınca, o halimde bile ağır bir dolabı salonun bir tarafından diğer tarafına sürükleyince ve eşimden güzel güzel azar işitince, bu sevdam da sona erdi.

Evde değişiklik yapamıyorum, saçlarımla oynayamıyorum, bari şu blogumun görüntüsünü değiştireyim deyip duruyordum uzuuun zamandır...

Ha bugün ha yarın deyip, bloguma yeni bir yüz uygulamasını erteledim de erteledim.

Sevgili Delfina demese, ertelemeye de devam edecektim.

Çünkü; yeni ve değişik bir yüz aramaya, bulmaya ve uygulamaya vakit yok. Bir de dışarıdan şablon uygulamanın riski var tabii... Uyarlama aşamasında kayıplar yaşanabiliyor.

Blogger'ın kendi şablonları ise çok klasik. Hiç yenilenmiş hissi vermiyor.

Şimdi ise, bu uygulama size; "şablon" olarak çok fazla seçenek sunmamakla beraber (şu an için 4 adet), seçtiğiniz şablonun arka planından yerleşimine, renklerinden boyutlandırma ayarlarına kadar "alt bölümlerinde" özelleştirme şansı veriyor.

Mesela bugün hava gri, içim de kapalı ise; seçtiğim şablonun kahverengi rengini ve ona uygun arka plan renklerini VEYA baharı hissediyorsam ve kıpır kıpırsa içim şablonumun yeşil veya pembe olanıyla, ona uygun arka plan renk kombinasyonunu tercih edebilirim. Seçenek çok...

Buradan siz de yenilenme adımlarına başlayabilirsiniz...

Detaylı bilgi ise buradan...

Delfina'ya bir kez daha teşekkür ediyorum.

Hepimize kolay gelsin.