31 Mart 2010 Çarşamba

Arınma Günlerim 4

Detoksta 7. Gün

Bu sabah sebze suyumu içerken, yarın normal kahvaltıya geçeceğimi düşündüm ama içimde sevinç dalgası falan olmadı. Şöyle bir yokladım da kendimi, canım da pek istemiyor. Yani o an itibariyle sofraya otursam, “ne yesem… yesem mi yemesem mi?” diye mızmızlanabilirdim bile. Sebze suyu içmekten de pek mutlu olduğum söylenemez ama şu andaki sistemin vücuduma çok iyi geldiğine inanıyorum. Bu psikolojik inancın etkisinden olsa gerek, normal beslenmeye geçişte dellenmeler yaşamayacağımı umut ediyorum :))

Dün akşam yazdığım “sabah ve gece yatarken yürüme” kararımın daha mürekkebi kurumadan fikir değiştirdim tipik terazi olarak(!) Nedenlerini de kendime şöyle sıraladım:

1. Şu anda detoks programındasın ve programı sarsacak ani, farklı bir hareket yapmamalısın. Günde 1 sefer yürüyüş yeterlidir şimdilik.

2. Gece yatmadan yapmayı düşündüğüm yürüyüş, gece işlerimin bitmemesi sebebiyle, saat 01.00’lere sarktığı için iptal edildi. Çünkü 01.00–01.45 arası yürü, sonra sabah kalk 06.30’da bir daha yürü. Saçma!

3. 2 numarada bahsi geçen sebepten dolayı, yürüyüş zamanlarını sabah ve akşam yemeğinden önce ya da sabah ve akşam yemeğinden 2 saat sonra yapmak uygundur, gece yatmadan evvel kararı kesinlikle iptaldir.

Bu akşam işlerimi erken bitirmek ve sonrasında kendime zaman ayırmak; biraz müzik dinlemek, aromatik kokular, mum ışığı ve içimdeki sessizlikle baş başa kalmak, belki masaj veya yoga… Kendimi şımartmak, biraz erken uykuya dalmak ve sabah bomba gibi uyanmak istiyorum.